Chic interiér jako parfém

Pondělí, 25. Květen 2015 - 0:00
| Napsal: | Zdroj: Autorská zpráva

Stejně jako se v parfému mísí precizní spojení esenciálních látek, tak i pojetí kanceláří Parfums.cz spojuje prvky moderního designu, funkčnosti a elegance. V návaznosti na krásu a vůni jako produkt předkládá návrh vysokou vizuální kvalitu. Díky opticky čistému ztvárnění interiéru kanceláří bylo dosaženo chic prezentace jako šité na míru Parfums.cz.

KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
Fotoalbum: 
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - foto © KYZLINK
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - půdorys 4.N.P.
KYZLINK architects & interior, Parfums.cz - půdorys 5.N.P.
Katalogový list: 
Ateliér KYZLINK ARCHITECTS
Světadíl Evropa
Země Česká republika
Město Brno
Ulice, číslo Vídeňská 119
Datum realizace 2014
Užitná plocha 1 540.39m2
Poznámka

Užitné plochy: VP1 – 1016,48 m2 Budova VP2 – 523,91 m2

Obvyklá obyčejnost pronajímaných prostor je v tomto případě eliminována použitím zjemňujících strukturovaných obkladů a dominující bílé barvy, která navozuje pocit svěžesti i optické čistoty. Exkluzivitu dražších značek vůní pak podtrhuje použití kontrastních tmavých barev v lesklém provedení. Černá v kombinaci s bílou podtrhuje elegantní dojem podobně jako v případě pánského fraku nebo smokingu.

Jednoduché linky nábytku i konstrukcí zjednodušují orientaci a současně vytvářejí pomyslný řád a organizovanost. Nepřímé osvětlení recepce zhotovené v barvě loga společnosti pak navozuje opticky voňavou atmosféru typickou pro prestiž a výjimečnost. Grafická prezentace vybraných značek spolu s uměleckou grafikou na stěnách vnáší do prostorů společnosti útulnost.

Provedení samotných open-space kanceláří cílí na jednoduchost a utilitárnost a pokračuje v zavedeném černo-bílém kontrastním stylu. Pracovní místa zpříjemňuje zeleň v jednoduchých bílých květnících.