Asistent/ka pro kancelář městského architekta

Publikováno: Úterý, 30. Červenec 2019 Kontakt: Tereza Voltrová

CO BUDETE DĚLAT
podílet se na administrativním chodu příspěvkové organizace
pečovat o chod celé kanceláře (péče o recepci a kuchyňky, příprava zasedacích místností na jednání)
starat se o komunikační kanály kanceláře (mail, telefon, pošta)
spolupracovat při organizaci našich akcí
spolupracovat se všemi odděleními kanceláře

KOHO HLEDÁME
minimálně SŠ vzdělání s maturitou
příjemné a přátelské vystupování
znalost práce s MS Office na velmi dobré úrovni
systematický, pečlivý a samostatný přístup k zadaným úkolům
ochota učit se novým věcem
časová flexibilita a schopnost rychle řešit zadané úkoly

NABÍZÍME VÁM
zajímavou a různorodou práci v hlavní koncepční kanceláři Brna
práci na plný úvazek
zajímavou příležitost pro rozjezd kariéry
přátelské pracovní prostředí v centru na Zelném trhu
pět týdnů dovolené
platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1
nástup možný ihned, případně dle domluvy
V případě zájmu o nabízenou pozici nám pošlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail: info [at] kambrno.cz v termínu do 25.08.2019. Do předmětu napište VŘ asistentka.

Firma: 
Kancelář architekta města Brna
Typ inzerátu: 
nabízím zaměstnání
Regiony: 
Brno