Korporátní design | Corporate Identity
Myšlenka korporátního designu je koncipována na základě variovatelných citátů osobností i neznámých autorů, které se týkají moudrosti, učení, rozumu, života atd., zkrátka toho, co si mají odnést ve skutečnosti studenti ze školy. Doplňuje normální školní vzdělávání o výchovný prvek.
Design Cabinet CZ , 8. 10. 2010
Citát má studenta i kantora nebo kohokoli pobavit, poučit, pomáhá vstřebávat a vytvářet si vlastní názory - vizuální systém je zaměřen na vývoj osobnosti na správném místě - ve škole.
Ojedinělost a výhoda je v tom, že lidé v organizaci (zaměstnanci i studenti) mohou do systému ak-tivně vstupovat. Např. zaměstnanec si sám může určit motto na svou vizitku, které vyjadřuje jeho identitu, studenti mohou posílat své citáty do soutěže o citát měsíce, která je zveřejněna na inter-netových stránkách, apod. To vše při plnění standardních funkčních, technologických a ekonomických požadavků na korporátní design.
Soutěžní návrh "Korporátní design | Corporate Identity" bojuje v soutěži "Národní cena za studentský design" o "Cenu veřejnosti" pod ID 11101710.
Hlasováním potrzujete, že souhlasíte s Podmínkami hlasování.