Logotyp a jednotný vizuální styl Univerzity Hradec Králové + písmo Gradec
Základní ideou vítězného návrhu jednotného vizuálního stylu Univerzity Hradec Králové, který byl vybrán ve veřejné soutěži z více než čtvrt tisíce návrhů, je množina. Množina studentů, množina vyučujících, množina fakult, množina nápadů, množina výsledků, množina slov. Vystihuje univerzitu jako prostor otevřený novým dimenzím, prostor, který má možnost spoluvytvářet každý z nás. Pro logotypy a akcidenční užití bylo Jiřím Tomanem exkluzivně pro nový jednotný vizuální styl UHK navrženo písmo Gradec.
Design Cabinet CZ , 8. 10. 2010
Soutěžní návrh "Logotyp a jednotný vizuální styl Univerzity Hradec Králové + písmo Gradec | Logotype and corporate identity for University of Hradec Králové + Gradec type face" bojuje v soutěži "Národní cena za studentský design" o "Cenu veřejnosti" pod ID 22202110.
Hlasováním potrzujete, že souhlasíte s Podmínkami hlasování.