Stop stereotypům v médiích | Stop stereo-types in media
Návrh na vizuální podobu kampaně (fotopetice) Amnesty International proti stereotypům v médích. Grafický návrh na vizuální podobu kampaně (fotopetice) Amnesty International proti zdůrazňování rasových, náboženských, sexuálních a jiných odlišností (různých menšin) především v médiích.
Design Cabinet CZ , 8. 10. 2010
Jedná se o návrh fotopetice. Tím, že se lidé nechají vyfotografovat před graficky zpracovaným pa-ne-lem (nebo s plackou), vyjádří svůj nesouhlas se zaběhnutou praxí v tištěných i elektronických médiích, kdy se zbytečně zdůrazňuje národnost, nebo jiná odlišnost, což může vyvolávat nesná-šenlivost a podporovat extremismus.
Soutěžní návrh "Stop stereotypům v médiích | Stop stereo-types in media" bojuje v soutěži "Národní cena za studentský design" o "Cenu veřejnosti" pod ID 111020110.
Hlasováním potrzujete, že souhlasíte s Podmínkami hlasování.