Architektura /

Vizuální styl soutěže Mladý obal | Corporate Identity of Young Package competition

Soubor grafických výstupů vytvořených jako součást nové vizuální identity soutěže Mladý obal. Pro 15. ročník soutěže Mladý obal byla vytvořena zcela nová vizuální identita, v níž se podařilo propojit grafickou podobu s tématem soutěže, kterým je obal z kartónu a lepenky. Obalový design se neustále proměňuje, a proto je žádoucí nepojímat obal jen jako pravoúhlý předmět.

Design Cabinet CZ , 8. 10. 2010

Pohled na krabici v novém logu se podařilo vyjádřit pouze pocitově, účastníkům soutěže se tedy nyní otevírá více cest, jak pohlížet na obal. Základním motivem loga jsou dva tvarově shodné kosočtverce, diagonálně vymezující fiktivní prostor pro dvoujazyčné slovní označení projektu. Oba jazyky shodně s grafickými motivy jsou barevně odlišeny. Barevnost je postavena na grafickém kontrastu modré – 100 % azurové a černé.

Soutěžní návrh "Vizuální styl soutěže Mladý obal | Corporate Identity of Young Package competition" bojuje v soutěži "Národní cena za studentský design" o "Cenu veřejnosti" pod ID 222013710.

Hlasováním potrzujete, že souhlasíte s Podmínkami  hlasování.

<<< zpět na seznam projektů

Foto: eArch

Foto: eArch

Foto: eArch

Foto: eArch

Foto: eArch

<<< zpět na seznam projektů

Mohlo by vás zajímat

Generální partner
Hlavní partneři