Vedoucí oddělení Administrativy

NABÍDKA ZAMĚSTNÁNÍ

Nebojíte se výzev? Do našeho profesně rozmanitého týmu kanceláře městského architekta hledáme vedoucí*ho oddělení Administrativy. Někoho, kdo si poradí s koordinací chodu kanceláře, zadáním veřejné zakázky, sestavením rozpočtu a nezalekne se IT či správy budovy. Více o nás na kambrno.cz

CO BUDETE DĚLAT

  • řídit oddělení administrativy
  • zadávat úkoly pracovníkům oddělení a zajišťovat jejich vzájemnou koordinaci
  • kompletně zodpovídat za vedení a zpracování účetnictví, za správnost ekonomického, daňového a finančního hospodaření, za mzdovou a personální agendu
  • sestavovat rozpočet, sledovat a kontrolovat jeho plnění
  • provádět analýzy výsledků hospodaření a stanovovat zásady pro tvorbu a čerpání výdajů
  • sestavovat interní směrnice a řády organizace
  • zajišťovat veřejné zakázky organizace včetně vkládání smluv do Registru smluv
  • zajišťovat profesního vzdělávání zaměstnanců
  • kompletně zodpovídat za správu svěřené budovy včetně IT

KOHO HLEDÁME

  • máte VŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • máte zkušenost s koordinací a vedením týmu
  • umíte věci dotáhnout do konce
  • máte schopnost zorientovat se ve složitém problému a najít funkční řešení
  • umíte myslet koncepčně a jste týmový hráč
  • vítáme znalost zákona o finanční kontrole, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákoníku práce a zákona o zadávání veřejných zakázek

NABÍZÍME VÁM

  • smysluplnou a různorodou práci v hlavní koncepční kanceláři města Brna v oblasti architektury a urbanismu
  • přátelské a kreativní pracovní prostředí v centru na Zelném trhu
  • práce na plný úvazek
  • platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, od 10. platové třídy
  • navíc osobní ohodnocení a příplatek za vedení jako významná složka platu (po zkušební době)
  • pět týdnů dovolené
  • vzdělání, školení, exkurze, odborný růst
  • benefity na kulturu nebo sport – Multisport karta, fond kultury nebo příspěvek na penzijní pojištění
  • nástup možný ihned, případně dle domluvy

Přidejte se k nám! V případě zájmu o nabízenou práci nám pošlete svůj životopis na e-mail: info@kambrno.cz v termínu do 19. 2. 2023. Do předmětu napište VŘ vedoucí administrativy.

  • Firma: Kancelář architekta města Brna
  • Kontakt: Bc. Tereza Frkáňová
  • E-mail: info@kambrno.cz
  • Web: kambrno.cz/
  • Adresa: Zelný trh 331/13 , 602 00 Brno
  • Telefon: +420 770 176 560
  • Požadované vzdělání:
Generální partner
Hlavní partneři