Autodesk uvádí generaci 2012 produktů pro tvorbu digitální zábavy

Pondělí, 28. Březen 2011 - 9:25
| Napsal:

Společným jmenovatelem všech aplikací je efektivita pracovních postupů, kreativní inovace a interoperabilita. Světový lídr v oblasti 3D návrhového, konstrukčního a animačního softwaru, představil nové verze svých aplikací a middlewaru pro tvorbu digitální zábavy. Verze řady 2012 podporují iterativní pracovní postupy, pomáhají uživatelům zvládat komplikovanost a poskytují nové kreativní nástroje. Produkty společnosti Autodesk se uplatnily při výrobě úspěšných filmů jako Černá labuť, videoherních hitů jako Medal of Honor, televizních reklam i televizních pořadů.

Fotoalbum: 

„Filmoví, videoherní a televizní diváci žádají sofistikovanější obsah a v důsledku toho komplikovanost výroby překračuje rozpočty,“ řekl Marc Petit, senior viceprezident společnosti Autodesk pro média a zábavu. „Chtějí-li si studia udržet konkurenceschopnost, musí zvyšovat efektivitu výroby a maximalizovat své kreativní možnosti.“

„Naše produkty verze 2012 využívají nejnovější hardwarovou technologii ke zvýšení výkonnosti a špičkovému zobrazení grafiky v náhledu,“ dodal M. Petit. „Zdokonalili jsme interoperabilitu a zjednodušili integraci pracovních postupů, aby naši zákazníci mohli snáze využívat specializované nástroje. Rovněž jsme vytvořili nové kreativní nástroje pro moderní produkční trendy, jako například virtuální filmovou tvorbu a stereoskopickou 3D produkci.“

Sady Autodesk Entertainment Creation Suite pro větší kreativní možnosti a efektivitu

Verze 2012 sad Autodesk Entertainment Creation Suite poskytují umělcům a výrobním studiím přístup k celé řadě kreativních nástrojů za výjimečně výhodnou cenu*. Umělci mohou rozšířit pracovní postupy, na které jsou v aplikacích Autodesk 3ds Max nebo Autodesk Maya zvyklí, intuitivními nástroji pro modelování a malování textur, animací postav v reálném čase a efekty. Interoperabilita jedním krokem a konzistentnější uživatelská rozhraní v aplikacích generace 2012 pomohou umělcům realizovat jejich kreativní potenciál a optimalizovat produktivitu využitím různých produktů a lepší přístupností specializovaných nástrojů.

Všechny produkty v nových sadách Entertainment Creation Suite nabízejí významné nové funkce a vylepšení:

Autodesk 3ds Max 2012 přináší nové akcelerované grafické jádro, technologii mRigids pro dynamické simulace tuhých těles v pohledu a nová vylepšení sochání a malování, například klonovací štětec.
Autodesk Maya 2012 poskytuje výrazná vylepšení pracovního pohledu včetně efektů přes celou obrazovku, upravitelných tras pohybu pro úpravy animace v pohledu a nových simulačních možností.
Autodesk Softimage 2012 poskytuje nové procedurální modelování ICE, integrované simulace tkanin Syflex, stereoskopické funkce a nejrůznější vylepšení jádra vývojové sady SDK.
Autodesk Mudbox 2012 přináší vylepšení sady nástrojů pro malování, inovativní nové pracovní postupy nezávislé na UV a topologii, praktické nástroje pro pózování a zdokonalené zpracování velkých datových sad.
Autodesk MotionBuilder 2012 nabízí nové stereoskopické zobrazení v pracovním pohledu a možnosti manipulace s kamerou, jednotné rozhraní a řešitele pro middleware HumanIK 4.5 nebo 2012, nechybí ani nové nástroje pro virtuální filmovou tvorbu.

Kreativní finišovací software pro filmovou, televizní a reklamní postprodukci

Autodesk Flame Premium spojuje v jediném řešení špičkové vizuální efekty a finišovací nástroje s úpravami barev v reálném čase. Verze 2012 této aplikace obsahuje:
• revoluční nové nástroje, které pomohou výtvarníkům integrovat vrcholně realistické 3D efekty osvětlení do složených celků,
• komplexní soubor efektových nástrojů pro finišování stereoskopických 3D projektů, zdokonalené postupy finišování počítačové grafiky,
• celou řadu nových nástrojů, s nimiž je vytváření 3D kompozice stejně rychlé a interaktivní jako tradiční vytváření 2D kompozice.

Autodesk Smoke 2012 nabízí integrované kreativní řešení s časovou osou pro profesionální finišování na platformě Mac. Sada nástrojů aplikace Smoke zahrnuje nástroje pro korekci barev, vytváření kompozice, 3D vizuální efekty a stereoskopické 3D, navíc se její pracovní postup integruje s aplikací Apple Final Cut Pro. Verze 2012 této aplikace obsahuje:
• Přepracovaný systém 3D osvětlení,
• Flame FX, komplexní nový soubor kreativních a technických nástrojů pro běžné finišovací úlohy, včetně nástrojů Damage, Deform, Edge Detect a Pixel Spread.

 

 

Herní middleware společnosti Autodesk pro běžné programátorské úkoly

Technologie herního middlewaru společnosti Autodesk pomáhá řešit známé problémy týkající se spouštění her a umožňuje programátorům soustředit se na oblasti vývoje s výrazným dopadem. Nové verze middlewaru nabízejí následující vylepšení:
• Zdokonalené programovací rozhraní (API) v globálním osvětlovacím middlewaru Autodesk Beast 2012 umožňuje vývojářům integrovat nástroj pro interaktivní náhled osvětlení eRnsT do vlastních editorů herních úrovní.
• Middleware pro animaci postav Autodesk HumanIK 2012 nyní podporuje přenosný zábavní systém další generace (s kódovým označením NGP) od společnosti Sony Computer Entertainment, a také mobilní platformu Apple iOS. Umožňuje tak realističtější animaci postav na nejnovějších mobilních herních přístrojích.
• Middleware umělé inteligence Autodesk Kynapse 2012 se soustředí na lepší výkon při chodu aplikací a na jednodušší ovládání vyspělých funkcí.

Další informace o nejnovějších produktech společnosti Autodesk pro tvorbu digitální zábavy jsou k dispozici na webu Digitální zábava a média a v blozích společnosti Autodesk na portálu komunity tvůrců digitální zábavy a vizualizací AREA. Novinky v softwaru společnosti Autodesk pro tvorbu digitální zábavy můžete sledovat na Twitteru (www.twitter.com/autodesk_me) a Facebooku (www.facebook.com/autodeskME).

* Úspora vychází z doporučené maloobchodní ceny v dolarech. Mezinárodní ceny se mohou lišit. Hodnota představuje celkovou doporučenou maloobchodní cenu nejpřesněji odpovídajících produktů licencovaných pro samostatné použití. Příslušné sady návrhových nástrojů jsou licencovány pro instalaci a používání jednotlivých komponent jedním uživatelem a poskytují přidanou hodnotu z hlediska pracovních postupů a funkčnosti proti samostatným individuálním produktům.

O společnosti Autodesk

Autodesk, Inc. je světový lídr v oblasti 3D návrhového, technického a animačního softwaru pro výrobu, stavebnictví, média a zábavu. Software od Autodesku pro návrh, vizualizaci a simulaci svých nápadů využívají zákazníci z odvětví strojírenství a výroby, architektury, stavebnictví, médií a zábavy – včetně 15 posledních vítězů filmových Oscarů (Academy Award) za nejlepší vizuální efekty. Od uvedení aplikace AutoCAD v roce 1982 nabízí Autodesk nejširší portfolio moderních softwarových aplikací pro globální trh. Další informace o společnosti Autodesk najdete na webu www.autodesk.cz.