Světlé sklepní kanceláře

Čtvrtek, 3. Srpen 2017 - 8:00
| Napsal: | Zdroj: autorská zpráva

Setkání architektů s klientem bylo tradiční. Kafe, voda, sepsané zadání a 20 minut času na vysvětlení.  Úkol zněl jasně - vytvořit nové jednací prostory ve tmavém sklepním podlaží průmyslové stavby. Mohli jsme navrhnout obyčejné, klasické „jednačky“. Takových už bylo hodně. Ale papír snese všechno, a tak jsme osvícené jednatelce představili první skici. A povedlo se. 

kanceláře Publicis One, Studio Reaktor, foto © Studio Reaktor
Fotoalbum: 
Katalogový list: 
Autor Jakub Heidler, Jan Kačer, Pavlína Weissová
Ateliér Studio Reaktor
Spolupracovníci Kateřina Stiehlová, Matej Marada, Michal Rouha
Světadíl Evropa
Země Česká republika
Město Praha 7
Ulice, číslo Jankovcova 1114/23
PSČ 17000
Datum realizace 2017

Po otevření dveří výtahu vás světelné linie tmavých stěn navedou tím správným směrem, na jednání se společností Publicis One. Vstupujete do kontrastně bílého prostoru, z recepce vás oslní reference klientely, která zde byla před vámi. Skrze průhledy je možné pohlédnout do dalších částí interiéru.

V hlavním sále stojí barevný hrdina. Je slepený ze storyboardů, které mediálka používá k prezentaci kreativních kampaní. Je nasvětlený jako modelka, aby vynikla jeho důležitost. Musí být pořádně rozkročený, mohutná bedra ponesou tíhu velkých rozhodnutí a podpisy dlouhých kontraktů.

Menší jednací místnost je určena svižnému brainstormingu. Dlouhá role papíru a plno prázdných kartonových rour tvoří konstrukci stolu připomínající válce v tiskárně, vznik tištěného média. Vezmi si žlutou tužku a namaluj si…harmonogram investic.

Volný prostor spojující všechny místnosti je vyplněn barevnými pufy potištěnými symboly sociálních síti, blogů, diskusních platforem. Můžete posedávat, válet se v polstrovaných nikách, sepisovat mindmapy a myšlenky na chytré zdi. Zde je místo setkávání a odpočinku, prostor pro kreativní nápady.

Pokusili jsme se promítnout hlavní pracovní náplň a myšlenky mediální společnosti do interiéru. Při návštěvě bude na první pohled jasné, kde se nacházíte, kdo v daném prostoru sídlí, jak se prezentuje. Navrhli jsme vzhled jednacích místností v neutrálních barvách bílé a šedé. Prostor tak neruší a je připravený na nové zadání, vnímání klienta, jeho potřeby a sdělení. Drobné doplňky a nábytkové kusy jsou pak kontrastní, výrazně barevné. Každá místnost má svou tématiku, která odpovídá hlavním odvětvím mediální společnosti – print media, social Media, TV media.

Diskuse: