Architektura /

Best Young Creative 2002

ADC a Boomerang Media vyhlašují soutěž pro mladé kreativce Best Young Creative 2002. Soutěží se o nejlépe ztvárněnou pohlednici na téma Mýty 21. století. Podmínkou účasti je věk do 26 let a odeslání soutěžní práce na adresu Boomerang Media do 28.2.2003. Výsledky budou slavnostně vyhlášeny na galavečeru Louskáček 2002 a nominované práce se stanou součástí ročenky ADC.

Petr Dolejší , 5. 11. 2002

Art Directors Club Czech republic byl založen v roce 1993. Jeho hlavním cílem je zasazovat se o růst kreativní úrovně komerční komunikace v České republice. Dále o podporu vzájemného předávání zkušeností, profesního vzdělávání i etického standardu kreativních reklamních pracovníků. ADC sdružuje kreativce z reklamních agentur a společností, ale také nezávislé tvůrčí pracovníky, kteří významnou měrou působí v oblasti komerční komunikace. Od roku 2000 je ADC ČR členem evropského ADC.

Klíčová slova:

Generální partner
Hlavní partneři