ELK otevřel první digitální showroom v Česku. (na obrázku ELK Next 143) Foto: ELK
Novinky a názory / zprávy

Rakouský lídr ve výstavbě dřevostaveb míří do Česka. Ambasadorkou ELK se stala Ester Ledecká

Společnost ELK, rakouská jednička ve výstavbě dřevostaveb, otevřela v Praze unikátní digitální showroom, první svého druhu v Česku. V ELK Experience Center si zákazníci budou moci ve virtuální realitě navrhnout celý svůj dům, a to do nejmenších detailů. Na slavnostním otevření showroomu ELK představil svoji novou brand ambasadorku – Ester Ledeckou, snowboardistku, alpskou lyžařku a držitelku tří zlatých olympijských medailí.

ELK , 2. 7. 2025 / Advertorial

10. června se na pražském Veleslavíně otevřel první digitální showroom v Česku. Otevřela ho rakouská společnost ELK, která se zaměřuje na výstavbu dřevostaveb. Mezi její hlavní atributy mj. patří využívání nejmodernějších technologií při realizaci domu i samotném prodeji. Důkazem je využití 3D VR technologie při výběru domu v showroomu.

„Zábavnou digitální a interaktivní cestou budeme se zákazníkem procházet jeho budoucí dům, aby si ujasnil, jak by měl vypadat zvenčí i uvnitř, co by měl splňovat… Jestli bude hezčí tmavá, nebo světlá podlaha. Bude to něco jako konfigurace auta. Něco přidáte a na obrázku se změní kola, barva, spojlery. A podobně to umíme udělat i s domem ve 3D se speciálními brýlemi v showroomu. Zákazník zná typy střech – stačí nám, když řekne, co se mu líbí a co ne, že tohle je moc, tohle je málo. V průběhu digitální prohlídky se to zaznamená a na konci zákazník uvidí, co si vybral,“popisuje princip digitálního showroomu Miroslav Veselý, Head of Sales ELK Česko.

Foto: Slavnostní otevření první pobočky ELK v Česku

Společnost ELK se letos rozhodla vstoupit na český trh. V domovském Rakousku platí za lídra odvětví – za 65 let svého fungování postavila u našeho jižního souseda přes 45 tisíc domů. Za tu dobu si tamní zákazníci vybudovali ke značce poměrně silné pouto. Nezřídka se stává, že novým zákazníkem jsou děti rodičů, kteří si také kupovali dřevostavbu od této společnosti. „Tento fenomén je úzce spjat s filosofií společnosti. Individuální přístup ke každému zákazníkovi a vyprecizování jeho požadavků do nejmenších detailů jsou prvky, kterými je ELK v Rakousku opravdu pověstný. Pro mnohé to může působit jako klišé, které slýchávají leckde i v úplně jiných odvětvích, ale ten přenos zkušenosti se značkou v rámci rodiny se dá zpochybnit jen těžko,“ objasňuje Miroslav Veselý.

Slavnostního otevření ELK Experience Center se zúčastnila také Ester Ledecká, snowboardistka, alpská lyžařka a držitelka tří zlatých olympijských medailí z Pchjongčchangu a Pekingu. Úspěšná sportovkyně se stala novou brand ambasadorkou společnosti ELK. „Moc nás těší, že jsme uzavřeli spolupráci právě s Ester, která patří mezi naše nejúspěšnější sportovce a dělá Česku skvělou reklamu. Legendární výkon z olympiády v Pchjongčchangu ve dvou zcela odlišných sportech je pro mě osobně naprosto nezapomenutelný. Spolupráce mezi Ester a ELK samozřejmě dává smysl i díky rakouskému původu společnosti. V Rakousku je alpské lyžování a snowboarding mimořádně populární a do jisté míry symbolizuje celou zemi,“ uzavírá Miroslav Veselý.

  • autor: ELK *
  • publikováno: * 2. 7. 2025
  • zdroj: * Reklamní sdělení

Mohlo by vás zajímat

Generální partner
Hlavní partneři